Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Zgłoszenie wniosków do porządku obrad.
3.
Informacja dotycząca uwag wniesionych przez radnych do protokołów z II i III sesji.
4.
Wotum zaufania dla Zarządu Powiatu Słubickiego za 2023 rok:
a)
przedstawienie raportu o stanie powiatu słubickiego za 2023 rok,
b)
debata nad raportem o stanie powiatu słubickiego za 2023 rok,
c)
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Zarządowi Powiatu Słubickiego.
5.
Absolutorium dla Zarządu Powiatu Słubickiego za 2023 rok:
a)
przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Powiatu Słubickiego za 2023 rok oraz informacji o stanie mienia Powiatu Słubickiego,
b)
przedstawienie sprawozdania finansowego Powiatu Słubickiego za 2023 rok,
c)
przedstawienie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Zielonej Górze w sprawie wydania opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Powiatu Słubickiego za 2023 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego,
d)
przedstawienie przez Komisję Rewizyjną Rady Powiatu Słubickiego opinii o wykonaniu budżetu Powiatu Słubickiego w roku 2023 oraz wniosku w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu Słubickiego z tytułu wykonania budżetu Powiatu za rok 2023,
e)
przedstawienie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Zielonej Górze w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Słubickiego o udzielenie absolutorium dla Zarządu Powiatu Słubickiego z tytułu wykonania budżetuza 2023 rok,
f)
podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Słubickiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Powiatu Słubickiego w roku 2023,
g)
podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu Słubickiego za rok 2023.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Słubickiego na rok 2024.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Słubickiego na lata 2024-2034.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy na okres do 3 lat oraz odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy.
9.
Sprawozdanie Starosty z pracy Zarządu między sesjami.
10.
Informacja na temat interpelacji i zapytań złożonych między sesjami.